اگر تصمیم گرفته اید از آینه های تزئینی در خانه یا محل کار خود استفاده کنید ، نکاتی وجود دارد که باید هنگام تعیین رنگ و اندازه این آینه ها بدانید. در واقع همه چیز بر اساس فضای شما و آنچه از آن فضا انتظار دارید تعیین می شود. در اینجا چهار نکته در مورد آن وجود دارد.

نکته اول: فضایی را انتخاب کنید که آینه در آن قرار می گیرد در مرحله اول ، باید فضای آینه را انتخاب کنید. مهمترین سالی که باید به آن پاسخ دهید این است که کدام آینه تزئینی باید روی کدام دیوار در خانه یا محل کار شما قرار گیرد! دیوار اصلی که بیشتر از سایر دیوارها قابل مشاهده است و در عین حال از نور طبیعی (برای بازتاب بهتر نور و روشنایی) استفاده می کند ، بهترین دیوار برای نصب آینه های تزئینی است. دیوارهای پذیرایی یا جلوی ورودی و دیوارهایی که نورپردازی خاصی روی آنها انجام شده است نیز برای نصب آینه های تزئینی بسیار مناسب است.

نکته دوم: انتخاب طرح آینه انتخاب طرح آینه بر دو موضوع استوار است. اولین مشکل سلیقه شخصی کارفرماست و مشکل دوم سبک دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر است. اگر در طراحی سایر عناصر دکوراسیون داخلی فضا از خطوط منحنی استفاده می شود ، بهتر است آینه های تزئینی از این نوع باشند تا هماهنگی و هماهنگی بین عناصر محیط ایجاد شود. اما اگر در طراحی مبلمان داخلی خطوط شکسته و زاویه دار داریم ، بهتر است از آینه های تزئینی با خطوط مشابه استفاده کنیم تا مجموعه تزئینات به طور مداوم و ثابت دیده شود. گاهی اوقات می بینیم که از آینه هایی با الگوهای متضاد در محیط استفاده می شود. به مراقبت و توجه زیادی نیاز دارد.

نکته سوم: اندازه آینه را انتخاب کنید گاهی اوقات بهتر است از آینه های تزئینی در ترکیب با کنسول دیواری استفاده کنید ، بنابراین می توانید نیمی از دیوار را با آینه بپوشانید یا از آینه های کوچکتر برای ترکیب خوب با کنسول استفاده کنید. اما وقتی هیچ مانعی در مقابل دیوار وجود ندارد ، می توانید از آینه های تزئینی روی دیوار استفاده کنید ، به طوری که از کف تا سقف ادامه پیدا کند. در این حالت ، فضا به طرز شگفت انگیزی بزرگتر و گسترده تر به نظر می رسد. بسیاری از معماران معروف از این روش برای بزرگتر کردن فضاهای کوچک استفاده می کنند

نکته چهارم: رنگ آینه را انتخاب کنید اگر می خواهید فضای شما مدرن و سبک باشد ، می توانید از آینه های تزئینی با آینه های بی رنگ و ساده استفاده کنید. اگر می خواهید فضای داخلی شما لوکس و مجلل باشد ، می توانید از آینه های تزئینی رنگی به رنگ آبی تیره ، بژ ، برنز ، طلایی ، دودی و … استفاده کنید. آینه های تزئینی ونیزی یا عتیقه انتخابی عالی برای فضاهای کلاسیک و سبک ویکتوریایی هستند. این آینه ها ظاهری عتیقه اما مجلل به فضا می دهند و به ویژه در بین طرفداران سبک کلاسیک طرفداران زیادی دارد.

آینه دودی

آینه دودی یکی از انواع آینه های تزئینی است که رنگ دودی دارد و در معماری امروزی جایگاه ویژه ای دارد. نیاز بازارهای داخلی به آینه های تزئینی یکی از مهمترین دلایل تولید این آینه ها در کشور است. آینه دودی نیز یکی از نمونه های رایج در بازار ایران است. آینه های دودی یکی از بهترین انواع آینه ها هستند که در کنار رونق صنعت شیشه و تولید آینه ، این آینه را به یکی از کاربردی ترین گزینه های امروزی تبدیل کرده اند.
انواع آینه های دودی این آینه ها از ترکیبات قلع ، نقره ، مس و رنگ های دودی ساخته شده اند و در انواع مختلفی از جمله موارد زیر موجود است: آینه های شیشه ای آینه های کروی آینه های مقعر یا محدب آینه های فلزی آینه لمینت

آینه طلایی

شاید زمان آن رسیده است که محیط خود را بیش از پیش بهبود بخشیم. آینه طلایی یکی از آن آینه هایی است که امروزه در ساختمان های لوکس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال ، آینه طلایی تنها گزینه برای آپارتمان های لوکس و ویلا در قسمت شمالی شهر نیست. برعکس ، این می تواند یک پیشنهاد الهام بخش باشد که فضای داخلی هر ساختمان را تا حد امکان در هر نقطه از شهر زیبا کنید.

همه ما معیارهای متفاوتی برای انتخاب ابزار و تجهیزات مورد نیاز در ساختمانها یا خانه های خود داریم. معیارهایی که ممکن است با توجه به نیازها و سلیقه های شخصی ما متفاوت باشد. اما با هر اندازه زیبایی ، احتمالاً دوباره به آینه طلایی خواهیم رسید. بدون شک ، آینه طلایی متنوع ترین و منحصر به فردترین گزینه پیش روی ما خواهد بود. بدون شک ، حتی اگر کسی به طور تصادفی به این آینه نگاه کند ، زیبایی و درخشش منحصر به فرد آن از بین می رود.

آینه طلایی نمای زیبا و جذابی را در فضا منعکس می کند. درخشش خیره کننده آن فضا را کاملاً تغییر می دهد. آینه ها باید با توجه به محیطی که در آن نصب شده اند انتخاب شوند. محیطی که دارای تمام ویژگی های لازم برای استقرار آنها باشد. بر اساس روشهای موثر در زیباسازی محیط ، امروزه آینه ها ابزار بسیار خاصی هستند. شاید به همین دلیل است که افراد بیشتری جای خود را در قلب مردم باز می کنند. بنابراین ، انتخاب آنها برای هر فضا یک انتخاب منحصر به فرد خواهد بود.

تاثیر آینه طلایی بر دکوراسیون داخلی شاید شنیده باشید که آینه ها هوشمند هستند. اما مشکل آینه ها چیست؟ به نظر می رسد ترفند آینه ها این است که محیط را بزرگتر نشان می دهد ، افراد بیشتری را در یک مکان نشان می دهد یا یک فضای بسته را روشن می کند. با این تفاسیر ، احتمالاً هرکسی دوست دارد از چنین ترفندی در خانه خود استفاده کند. با نصب یک آینه در یک فضای مناسب ، می توانید یک اتاق کوچک قدیمی را به یک اتاق بزرگ زیبا تبدیل کنید. در حال روشن شدن یک اتاق کم نور بود. و او یک مهمانی کوچک و ساده را به یک مهمانی بزرگ و باشکوه تبدیل کرد.

رنگ طلایی درخشش خاصی دارد و بنابراین همیشه مورد توجه بسیاری از افراد بوده است. در زمان های قدیم ، طلا فقط برای جواهرات استفاده می شد ، اما امروزه در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. آینه طلایی یکی از محبوب ترین آینه ها است. آینه های طلا عموماً به دو صورت با و بدون کنسول استفاده می شوند. البته نوع کنسول بیشتر برای خانه ها کاربرد دارد ، اما از نوع بدون کنسول می توان هم در خانه و هم در محل کار استفاده کرد. یک آینه طلایی با کنسول چوبی یا فلزی می تواند زیبایی منحصر به فردی به خانه شما ببخشد. آینه ها فضا را وسیع تر و روشن تر از آنچه که هست نشان می دهند. علاوه بر زیبایی خیره کننده ای که به فضا می بخشد ، یک آینه طلایی نیز می تواند به بزرگتر و روشن تر نشان دادن آن کمک کند. مهم نیست خانه شما کوچک یا بزرگ باشد ، یک آینه طلایی دکوراسیونی شیک و مدرن به شما می بخشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ طلایی به کار رفته در این آینه ها آب طلایی است و همان آب طلایی نیز در اطراف قاب آینه به کار رفته و قاب اطراف آینه را زیبا تر و براق تر می کند.

به آینه اعتقاد داشته باشید. آنها دستان قوی دارند ، بگذارید به خانه شما برسند. سپس استعداد هنری آنها از بین می رود. مطمئن باشید آنها می توانند زیبایی خانه شما را ایجاد کنند. مهم نیست که آنها را برای ورودی یک آپارتمان می خواهید یا برای پذیرایی شما! آنها را روی میز ناهار خوری یا در ورودی خانه خود بگذارید! هر کجا که هستند ، کار خود را به خوبی انجام می دهند. آینه ها به ساختمان ها و خانه ها روح تازه ای می بخشند. روحی که نور و زیبایی را منعکس می کند. بنابراین نقش و اهمیت آینه ها در نمای خانه ها و مکان های مختلف آنقدر زیاد است که نمی توان آن را انکار کرد. و از این نظر امروزه می توان نقش آینه طلایی در دکوراسیون داخلی را نقش مهم و ویژه ای دانست.

آینه سفید

آینه های کرم رنگ و سفید شابی چیک که در طرح های مختلف مانند تک رنگ و فرانسوی موجود است بسیار محبوب است. مزیت اصلی این آینه ها این است که می توان آنها را با طیف گسترده ای از دکوراسیون خانه از جمله مدرن و سنتی ترکیب کرد. این ویژگی باعث می شود آینه های سفید و کرم رنگ بسیار انعطاف پذیر باشند. این آینه ها احساس فضا و نور را در خانه افزایش می دهند و برای خانه های کوچک و تاریک مناسب هستند.

آینه های سفید و کرم تقریباً برای هر اتاقی از جمله اتاق ناهارخوری ، اتاق خواب یا آشپزخانه مناسب است و با طرح های مختلف این آینه ها ، می توانید مطمئن باشید که آینه مورد نظر خود را پیدا کرده اید. این آینه ها در رنگ های مختلف از سفید خالص تا کرم روشن موجود هستند و به لطف وجود رنگ سفید ، رنگ های دیگر محیط را شفاف و کارآمدتر می کند.

آینه های لاکچری سفید و کرمی طرح بسیار زیبا و مجلل این آینه ها وصف ناپذیر است و با وجود این آینه ها در اشکال ، رنگ ها و اندازه های مختلف ، می توانید مطمئن باشید که آینه مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. این آینه ها در نسخه ایستاده (مناسب اتاق خواب) و نسخه دیواری موجود است. اگر به دنبال ایجاد دکوراسیون عتیقه در خانه خود هستید ، می توانید آینه مورد نیاز خود را در آینه های شیشه ای مات پیدا کنید. همچنین اگر به دنبال طراحی مدرن هستید ، آینه های گرد با لبه های سفید و براق مناسب شما خواهد بود.

چرا ما به شما یک آینه سفید پیشنهاد می کنیم؟

استفاده از آینه های سفید در خانه معجزه می کند. ما می توانیم از آینه سفید در کنار هر رنگ برای مطابقت با آن استفاده کنیم ، زیرا سفید بالاترین رنگ است. رنگ سفید نماد و نشانه پاکیزگی و پاکی است. سفید اصلی ترین رنگ در طبیعت و اصالت و خلوص است. نشان دادن از آینه سفید می توان به صورت حرفه ای استفاده کرد ، به ویژه در ادارات یا مزون و دیگر فضاهای تمیز و مرتب. در فروشگاه هایی مانند نمایشگاه اتومبیل که می خواهیم اصالت و تجمل را در آن نشان دهیم، می توانیم از آینه سفید مخصوص نیز استفاده کنیم. رنگ سفید و آینه می تواند به طور خاص در ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی استفاده شود. آینه های سفید همچنین در مکانهایی که تزئینات و سایر لوازم جانبی استفاده شده سفید هستند، مانند دندانپزشک یا اتاق خواب ، بسیار زیبا به نظر می رسند. به طور کلی، رنگ سفید از نظر علم رنگ غالب است و می تواند در هر مکانی با هر رنگ و سبکی تزئینی و مکمل به نظر برسد. آینه های سفید خاص و زیبا هستند.